Praca z JĘZYKIEM CZESKIM w Biurze Obsługi Klienta!
Dodane Środa, 08 Lipca 2015, 10:48:27, ID ogłoszenia: 1004Opis ogłoszenia
LeadForce to innowacyjne Contact Center, które od ponad 2 lat świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi.
Dzięki innowacyjnym działaniom w ciągu niespełna kilkunastu miesięcy obsłużyliśmy kilka tysięcy Klientów z całej Europy.
Chcemy aby wkrótce były to miliony! :
Aby tego dokonać poszukujemy do naszego Zespołu - Specjalisty ds. obsługi Klienta zagranicznego ze znajomością języka czeskiego
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klienta (mailową oraz telefoniczną)
- koordynację zamówień: przyjmowanie i monitorowanie zamówień Klientów oraz obsługę elektronicznego systemu zamówień
- budowę oraz utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
- współpracę z zagranicznymi oddziałami logistyki
Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka czeskiego pozwalającą na swobodną komunikację
- umiejętności komunikacyjnych oraz postawy pro-klienckiej
- dobrej organizacji pracy
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja podstawowa, premie, nagrody)
- profesjonalne szkolenie oraz wdrożenie do pracy
- stabilne zatrudnienie
- możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języka obcego
- możliwość pracy zdalnej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@leadforce.pl
Opis ogłoszenia
LeadForce to innowacyjne Contact Center, które od ponad 2 lat świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi.
Dzięki innowacyjnym działaniom w ciągu niespełna kilkunastu miesięcy obsłużyliśmy kilka tysięcy Klientów z całej Europy.
Chcemy aby wkrótce były to miliony! :
Aby tego dokonać poszukujemy do naszego Zespołu - Specjalisty ds. obsługi Klienta zagranicznego ze znajomością języka czeskiego
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klienta (mailową oraz telefoniczną)
- koordynację zamówień: przyjmowanie i monitorowanie zamówień Klientów oraz obsługę elektronicznego systemu zamówień
- budowę oraz utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
- współpracę z zagranicznymi oddziałami logistyki
Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka czeskiego pozwalającą na swobodną komunikację
- umiejętności komunikacyjnych oraz postawy pro-klienckiej
- dobrej organizacji pracy
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja podstawowa, premie, nagrody)
- profesjonalne szkolenie oraz wdrożenie do pracy
- stabilne zatrudnienie
- możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języka obcego
- możliwość pracy zdalnej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@leadforce.pl