Księgowa - Teatr Lalek Banialuka

Dodane Wtorek, 28 Marca 2017, 10:48:46, ID ogłoszenia: 3799
Do negocjacji
Księgowa - Teatr Lalek Banialuka
Wyświetleń: 634

Opis ogłoszenia

Zakres pracy:
1.Prowadzenie ksiąg Teatru zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont i innymi obowiązującymi przepisami prawa i zasadami,
2.Sporządzanie planu przychodów i wydatków Teatru (planowanie budżetu),
3.Prowadzenie spraw płacowych pracowników teatru oraz osób objętych umowami cywilno-prawnymi,
4.Prowadzenie sprawozdawczości do ZUS, US, GUS, PEFRON i innej,
5.Prowadzenie dokumentacji środków trwałych Teatru,
6.Rozliczanie inwentaryzacji.
7.Inne zlecone przez przełożonego.

Wykształcenie i doświadczenie:
1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2.Doświadczenie min. 3 lata w księgowości (mile widziane doświadczenie w księgowości budżetowej),
3.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, Kodeks pracy, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw.

Inne wymagania:
1.dyspozycyjność,
2.odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
3.umiejętność pracy w zespole,
4.samodzielność.

Warunki pracy:
1.w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa o pracę
2.wymiar czasu pracy: 1 etat
3.miejsce świadczenia pracy: Teatr Lalek Banialuka Bielsko-Biała ul. Mickiewicza 20

Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy),
4.kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe.

Termin składania:
Aplikację można złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta pracy na stanowisko księgowa” w sekretariacie Teatru Lalek Banialuka ul. Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, lub wysłać dokumenty aplikacyjne e-mailem na adres teatr@banialuka.pl do dnia 07.04.2017 r.

Opis ogłoszenia

Zakres pracy:
1.Prowadzenie ksiąg Teatru zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont i innymi obowiązującymi przepisami prawa i zasadami,
2.Sporządzanie planu przychodów i wydatków Teatru (planowanie budżetu),
3.Prowadzenie spraw płacowych pracowników teatru oraz osób objętych umowami cywilno-prawnymi,
4.Prowadzenie sprawozdawczości do ZUS, US, GUS, PEFRON i innej,
5.Prowadzenie dokumentacji środków trwałych Teatru,
6.Rozliczanie inwentaryzacji.
7.Inne zlecone przez przełożonego.

Wykształcenie i doświadczenie:
1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2.Doświadczenie min. 3 lata w księgowości (mile widziane doświadczenie w księgowości budżetowej),
3.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, Kodeks pracy, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw.

Inne wymagania:
1.dyspozycyjność,
2.odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
3.umiejętność pracy w zespole,
4.samodzielność.

Warunki pracy:
1.w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa o pracę
2.wymiar czasu pracy: 1 etat
3.miejsce świadczenia pracy: Teatr Lalek Banialuka Bielsko-Biała ul. Mickiewicza 20

Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy),
4.kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe.

Termin składania:
Aplikację można złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta pracy na stanowisko księgowa” w sekretariacie Teatru Lalek Banialuka ul. Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, lub wysłać dokumenty aplikacyjne e-mailem na adres teatr@banialuka.pl do dnia 07.04.2017 r.