Konsultant ds. CRM - Microsoft Dynamics CRM

Dodane Poniedziałek, 19 Września 2016, 7:57:10, ID ogłoszenia: 2523
Do negocjacji
Konsultant ds. CRM - Microsoft Dynamics CRM
Wyświetleń: 985

Opis ogłoszenia

Customer. Relationship. Management. –> jeżeli interesujesz się chociaż jednym z tych obszarów, łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne, a świat aplikacji IT nie jest Ci obcy – dołącz do zespołu NAV24 jako Konsultant ds. CRM! Czekamy na Twoje CV na: praca@nav24.pl

Oferujemy:
• pracę z rozpoznawalnymi, światowymi produktami (oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM) oraz z profesjonalnymi usługami IT
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach Microsoft
• możliwość zdobycia certyfikatów
• pracę w zgranym zespole, pasjonującym się nowoczesnymi technologiami
• szkolenia produktowe
• niezbędne narzędzia pracy
• kartę MultiSport
• kurs j. angielskiego

Wymagania:
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, marketing, informatyka
• znajomość środowiska i sposób funkcjonowania aplikacji IT
• znajomość zagadnień biznesowych i obszarów funkcjonowania firm
• bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i profesjonalizm w działaniu
• otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• komunikatywna znajomość j. angielskiego
• biegłość w korzystaniu z pakietu MS Office
• prawo jazdy kategorii B

Dodatkowymi atutami będą:
• znajomość systemów klasy CRM lub Microsoft Dynamics CRM
• doświadczenie w obszarze obsługi klienta

Zakres obowiązków:
• zbieranie, definiowanie i analizowanie potrzeb biznesowych użytkowników korzystających z aplikacji CRM
• bieżące wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników
• proponowanie udoskonaleń i rozwój systemu
• prowadzenie szkoleń dla przyszłych i obecnych użytkowników
• nadzorowanie poprawności funkcjonowania systemu
• opieka nad jakością bazy danych oraz dbałość o procedury formalne związane z przetwarzaniem danych
• prowadzenie badań satysfakcji klientów, w tym opracowywanie kwestionariuszy badawczych oraz raportowane wyników
• opracowywanie pozostałych raportów i analiz niezbędnych na stanowisku
• ścisła współpraca z zespołem projektowym w celu usprawnienia procesów

Kim jesteśmy?

NAV24 to zespół wykwalifikowanych i doświadczonych inżynierów, których łączy wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania biznesowego (Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM oraz Microsoft Office 365). Jesteśmy kluczowym partnerem Microsoft w Polsce, posiadamy status Gold Microsoft Partner.

Opis ogłoszenia

Customer. Relationship. Management. –> jeżeli interesujesz się chociaż jednym z tych obszarów, łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne, a świat aplikacji IT nie jest Ci obcy – dołącz do zespołu NAV24 jako Konsultant ds. CRM! Czekamy na Twoje CV na: praca@nav24.pl

Oferujemy:
• pracę z rozpoznawalnymi, światowymi produktami (oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM) oraz z profesjonalnymi usługami IT
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach Microsoft
• możliwość zdobycia certyfikatów
• pracę w zgranym zespole, pasjonującym się nowoczesnymi technologiami
• szkolenia produktowe
• niezbędne narzędzia pracy
• kartę MultiSport
• kurs j. angielskiego

Wymagania:
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, marketing, informatyka
• znajomość środowiska i sposób funkcjonowania aplikacji IT
• znajomość zagadnień biznesowych i obszarów funkcjonowania firm
• bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i profesjonalizm w działaniu
• otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• komunikatywna znajomość j. angielskiego
• biegłość w korzystaniu z pakietu MS Office
• prawo jazdy kategorii B

Dodatkowymi atutami będą:
• znajomość systemów klasy CRM lub Microsoft Dynamics CRM
• doświadczenie w obszarze obsługi klienta

Zakres obowiązków:
• zbieranie, definiowanie i analizowanie potrzeb biznesowych użytkowników korzystających z aplikacji CRM
• bieżące wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników
• proponowanie udoskonaleń i rozwój systemu
• prowadzenie szkoleń dla przyszłych i obecnych użytkowników
• nadzorowanie poprawności funkcjonowania systemu
• opieka nad jakością bazy danych oraz dbałość o procedury formalne związane z przetwarzaniem danych
• prowadzenie badań satysfakcji klientów, w tym opracowywanie kwestionariuszy badawczych oraz raportowane wyników
• opracowywanie pozostałych raportów i analiz niezbędnych na stanowisku
• ścisła współpraca z zespołem projektowym w celu usprawnienia procesów

Kim jesteśmy?

NAV24 to zespół wykwalifikowanych i doświadczonych inżynierów, których łączy wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania biznesowego (Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM oraz Microsoft Office 365). Jesteśmy kluczowym partnerem Microsoft w Polsce, posiadamy status Gold Microsoft Partner.